**HaPpY BiRth DaY WadDa7** 803735564
اهلا بكم فى منتدى بندق الاتريكتيفو نرجو منك التسجيل حتى تتمكن من التحميل ومشاهده
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** 803735564
اهلا بكم فى منتدى بندق الاتريكتيفو نرجو منك التسجيل حتى تتمكن من التحميل ومشاهده
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» حصريا مسلسل ( مازنجر ) كامل 26 حلقة مدبلج بافضل جوده مضغوط Rmvb
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالأحد يونيو 03, 2012 6:16 am من طرف mhgg55

» Juda Akbar DvD
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالسبت مايو 12, 2012 9:57 pm من طرف abdo0o0

» حصريا مسلسل يوسف الصديق كامل اكثر من رائع
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالخميس فبراير 02, 2012 11:01 pm من طرف taravision

» لعبه Commandos 3 - Destination Berlin مضغوطه بحجم 1.5 جيجا
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 24, 2011 2:24 pm من طرف ramyabouemira

» اشتاق اليك انت
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 15, 2011 2:02 am من طرف عاشقة البحر

» ما اصعب ان تضحك وبك جرح كبير
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 15, 2011 1:45 am من طرف عاشقة البحر

» بكاء الروح
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالإثنين مارس 14, 2011 11:12 pm من طرف عاشقة البحر

» اغانى اسبانيه جامدهEspanyol Canciones
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 7:53 pm من طرف mia_data

» AGE OF EMPIRE برابط واحد بحجم 31 ميجا ..!!
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 18, 2010 1:18 am من طرف ااالراسبي

» حصــريــا الملك محمد منير واغنية عدوية (لمحمد رشدى) CDQ Ripped 192 kpbs
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 11, 2010 2:11 pm من طرف username

**HaPpY BiRth DaY WadDa7**

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MeMa
Moderador
Moderador
MeMa

Number of posts : 713
تاريخ الاشتراك : 12/12/2008

**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Empty
مُساهمةموضوع: **HaPpY BiRth DaY WadDa7**   **HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 12:38 am

[center]

كل سنه و انت طيب يا وضاااااااااااااااااااااااااااااااح و يا رب تكون سنه سعيدة عليك و تعمل فيها اللى انت عاوزة
و طبعا فى طاعه ربنا ان شاء الله

بجد انا كنت عاوزة اعملك حاجه احسن من كده بس و الله انا مكنتش عارفه اعمل ايه
المهم ان يا رب الاحتفال الصغنن دا يعجبك ياااااااااااااا رب

**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Www.almsloob.com-8abf2fb123

و دى يا سيدى التورته بتاعتك لوحدك ههههههههههههههههههههههههه

**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Www.almsloob.com-7aeaeec1f8

و دى هديه منى ليك ههههههههه

**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Www.almsloob.com-1b60fbb7fe

&&&&&&&&&& Friends 4 ever&&&&&&&&&&&&
Wadda7
Moderador
Moderador
Wadda7

Number of posts : 124
تاريخ الاشتراك : 04/12/2009

مُساهمةموضوع: رد   **HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 12:52 am

ربنا يخليكي يا ايمان علي البارتي الصغيره دي واكيد ان شاء الله هتكون في طاعه الله وبجد دي احلي سنه احتفلت
بيها في عيد ميلادي كفايه بس اني لقيت صحاب بجد انا افتخر بيهم وكفايه بس انهم افتكروني ودي عندي بالدنيا ويارب احقق كل ما اتمناه السنادي لانها بجد ان شاء الله هتكون سعيده علياوعلي كل الناس ويارب يحقق كل الي اصدقائي يتمنوه يعني الي عاوز يعترف لوحده انه بيحبها
والي معجبه باحمد عز يتقدم لها
والي عنده سنه رابعه يخلص من الي منها ويشوف حياته بقي
وعلي فكره التورته طعمها حلو اوييييي وهجبلك حته ماتخفيش بس عرفتي منين اني بحب الكريز والكريمه البيضه هههههههههههههههههههههه
وبصراحه خايف افتح الهديه احسا يكون فيها قطه ههههههههههههههه
بجد شكرا ليكي يا اختي العزيزيه ويارب يشفي ليكي مامتك وبحث كل اعضائنا الكرام ان يدعو لها بالشفاء يارب
وسنه سعيده علينا كلنا واحنا مع بعض وبنسال علي بعض مهما لاهتنا السنين

wadda7
MeMa
Moderador
Moderador
MeMa

Number of posts : 713
تاريخ الاشتراك : 12/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: **HaPpY BiRth DaY WadDa7**   **HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 12:54 am

دى حاجه بسيطه يا ضاحو متقولش كده احنا اخوات يا باشا
يا رب تكون عجبتك التورته بس ههههههههههههههههههههههههههههههه
PrincPeSsa
Moderadora
Moderadora
PrincPeSsa

Number of posts : 358
تاريخ الاشتراك : 31/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: **HaPpY BiRth DaY WadDa7**   **HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 1:43 am

HAPpY biRTh DAAAY WAddA7

وعقباااااااااااااااااااااال مليوووووووووووووووون سنة

وسنة جديدة وسعيييييدة علييييييييييييييك ان شااااااااااء الله وتحقق كل اللى تتمناااااااااااه

و كل سنة وكلكوااااااااااااااااااااااااااااا بخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
و

HAPpY NEW YEAAAAR

**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Icon_santa **HaPpY BiRth DaY WadDa7** Icon_santa
THEKINGTEFA
Director Adjunto
Director Adjunto
THEKINGTEFA

Number of posts : 161
تاريخ الاشتراك : 25/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: **HaPpY BiRth DaY WadDa7**   **HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 8:36 pm

كل سنه وانت طيب ياوضاح وعقبال ميت سنه ياريس وانا كنت عاوز اعملك الحفله دى بس دايما بتكون ايمى سباقه بالخير
لكن على العموم كل سنه وانت طيب وباذن الله تكون سنه سعيده علينا كلنا نحقق فيها احلامنا ونعمل كل اللى احنا عاوزينه
HAPPY BIRTHDAY DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHA

**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Moz-screenshot-2**HaPpY BiRth DaY WadDa7** 14347704271972183561**HaPpY BiRth DaY WadDa7** 30283_171584744244e98a43

**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Happy-birthday

AND HAPPY NEW YEAR FOR ALL
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Happy_New_Year_2008
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Moz-screenshot**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Moz-screenshot-1
Wadda7
Moderador
Moderador
Wadda7

مُساهمةموضوع: رد   **HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 10:36 pm

وانتطيب ا كبير وعقبال ما نفضل الميت سنه دول مع بعض كانك ياصحبي عملتها لانك قلتهالي قبل كل الناس واحب من دلوقتي استغل الفرصه بما اني اكبر منك ب 7 ايام واقولك كل سنه وانت طيب وان مش حد تاني الي هعملهاهالك لانك مش بس صاحبي ده لانك اخويا الكبير والصغير وكل حاجه في الدنيا ويارب نفضل احنا التلاته مع بعض علي طول ومعانا الي بنحبهم والي منقدرش نستغني عنهم ويارب تقدرنوصل للي احنا عاوزينو مع بعض ان شاء الله
واحب اشكر ايمي علي البارتي دي للمره التانيه واشكر شيماء واقولهم كل سنه وانتو بخير وطيبين دايما
وفي 2010 تقدروا تحققو كل احلامكم
wadda7
Bondok
El Gefe
El Gefe
Bondok

Number of posts : 950
تاريخ الاشتراك : 26/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: **HaPpY BiRth DaY WadDa7**   **HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 11:26 pm

كل سنه وانت طيب ياوضاحى 10000000000 سنه علشان تتطول شعرك براحتك هههههههههههههههههههههه
انشاء الله تحقق فى السنه دى اللى معارفتش تحققه فى 2009 واحنا معاك ونخلص بقى الجامعه ونشتغل
يلا ياسيدى عقبال مانحتفل بجوازك وانت بتاكل التورته نقولك هاتى واحده ههههههههههههههههههههه
**HaPpY BiRth DaY WadDa7** Happy-birthday
https://bondokatractivo.yoo7.com
Wadda7
Moderador
Moderador
Wadda7

مُساهمةموضوع: رد   **HaPpY BiRth DaY WadDa7** I_icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 11:51 pm

**HaPpY BiRth DaY WadDa7** 13049_100613086633101_100000532300686_14906_4680943_n
مكنش ينفع مردش علي اخويا الكبير واقوله كل سنه وانت طيب يا بندقتي انتا وكل الناس الي احتفلو بعيد ميلادي ال21 وكل اعضاء المنتدي بخير
والمصرين والوطن العربي تكون سنه سعيده عليهم كلهم
وماتخفش مش هشينفع اربي شعري وانا عندي مليون سنه لان مش هيبقي عندي شعر اصلا ولا سنان وحياتك هههههههههههههههههههههههههههه
وان شاء الله نحقق كلنا الي بنتمناه كلنا واكيد اول حاجه هو اننا نخلص اليسانس علي خير وبدون مواد ان شاء الله ومتخفش هديلك حته تورته في فرحي علشان مزورش بس انا لسه عند وعدي وكل الناس هتقرا الي انا كاتبه اني هاجيب شاليموه واشرب معاك انت وهيا في الشربات ان شاء الله بس ياريت يكون مانجه واجاهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يخليك ليا يا بندقتي
wadda7

**HaPpY BiRth DaY WadDa7**
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» RO**HaPpy Birth Day**RO
» She**HapPy Birth Day**RRy
» HaPpY BiRth DaY MOSTAFA
» ****HApPY BIRTH DAAAAAAY YA MONNY*****
» وضاح العوده wadda7