كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" 803735564
اهلا بكم فى منتدى بندق الاتريكتيفو نرجو منك التسجيل حتى تتمكن من التحميل ومشاهده
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" 803735564
اهلا بكم فى منتدى بندق الاتريكتيفو نرجو منك التسجيل حتى تتمكن من التحميل ومشاهده
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» حصريا مسلسل ( مازنجر ) كامل 26 حلقة مدبلج بافضل جوده مضغوط Rmvb
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالأحد يونيو 03, 2012 6:16 am من طرف mhgg55

» Juda Akbar DvD
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالسبت مايو 12, 2012 9:57 pm من طرف abdo0o0

» حصريا مسلسل يوسف الصديق كامل اكثر من رائع
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالخميس فبراير 02, 2012 11:01 pm من طرف taravision

» لعبه Commandos 3 - Destination Berlin مضغوطه بحجم 1.5 جيجا
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 24, 2011 2:24 pm من طرف ramyabouemira

» اشتاق اليك انت
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 15, 2011 2:02 am من طرف عاشقة البحر

» ما اصعب ان تضحك وبك جرح كبير
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 15, 2011 1:45 am من طرف عاشقة البحر

» بكاء الروح
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالإثنين مارس 14, 2011 11:12 pm من طرف عاشقة البحر

» اغانى اسبانيه جامدهEspanyol Canciones
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالجمعة مارس 04, 2011 7:53 pm من طرف mia_data

» AGE OF EMPIRE برابط واحد بحجم 31 ميجا ..!!
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 18, 2010 1:18 am من طرف ااالراسبي

» حصــريــا الملك محمد منير واغنية عدوية (لمحمد رشدى) CDQ Ripped 192 kpbs
كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 11, 2010 2:11 pm من طرف username

كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا"

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MeMa
Moderador
Moderador
MeMa

Number of posts : 713
تاريخ الاشتراك : 12/12/2008

كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" Empty
مُساهمةموضوع: كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا"   كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالجمعة فبراير 06, 2009 1:25 am

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

ازيكم يا جماعه ........يا رب تكونوا بخير

اولا انا احب اوضح انى مش عارفه ايه اللى دفعنى ان اكتب الموضوع ده بس و الله دا حاجه بسيطه منى توضح مدى اعجابى بالمنتدى و مدى حبى و احترامى ليكم ..و ارجو انكم تتقبلوا منى دة و يعجبكم فى نفس الوقت.

اولا :: اخويا مصطفى :

الف الف الف مليووووون سلامه عليك و بجد زعلت جدا لما عرفت و يا رب اتمنالك الشفاء العاجل قريبا ان شاء الله .
و بشكرك جدااااااااا على المنتدى لانك تعبت فى اوووى و يعتبر الحمد لله اهو كبر حبه بعد حبه و ان شاء الله هيكبر تانى و تانى لانك انسان طيب و ناجح و مش بتعمل الحاجه الا لما تكون واثق انها هتنجح و تبقى حاجه كبيرة و كله بتاع ربنا فى الاول و الاخر

اخر كلامى : شكرا ليك على المنتدى و على الاحترام المتبادل بين جميع الاعضاء و يا رب ترجع للمنتدى بالف صحه و سلامه.

ثانيا:: اختى رانيا :

بجد انا مش عارفه اقولك ايه . انا يمكن اه مشوفتكيش بس بجد انتى من كلامك بس ن=معايا حاسه انى حد اعرفه من زمان و و الله انا مش بعرف اجامل و اللى جوايا بقوله و اسألى هههههههههههههههه
بجد انتى انسانه محترمه و طيبه و اانا بشكرك انك جزء كبيررررر فى جعل المنتدى يكبر يوم بعد يوم
و انا عرفت انك طلبتى ان اكون مشرفه و انا بشكرك جدا انك اديتينى اللقب ده مع انى مستحقهوش لان الفضل و التعب ليكم فى الاول و الاخر هههههههههه

و يا رب المنتدى يكبر يوم بعد يوم و يرجع مدير المنتدى لينا بالسلامه ان شاء الله ........بشكركم جدا على المنتدى دا لانه علمنى حاجات كتير و استفادت منه حقيقى

و اكيد بشكر كل اللى فى المنتدى لاننا بنحترم بعض اووووى و يار يت مش اانا بس اللى اشكرهم لاء كل الاعضاء و حتى الجداد ان شاء الله Smile
Reina
Reina Miembra
Reina Miembra
Reina

Number of posts : 179
تاريخ الاشتراك : 04/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا"   كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالجمعة فبراير 06, 2009 1:32 am

مرسيى ليكى اوى يايمى عل الكلام الحلوه ده وانتى يمكن مبالغه اوى وانا مش عارفه واقولك ايه وفعلا كلنا مستنين بندق لانى حاسه ان المنتدى من غيره فى شى ناقص والله انتى تستحقى اكبرمن لقب مشرفه لانك فعلا تستحقى ده

اتمنى انك تكونى مبسوطه معانا وفعلا انتى انسانه محترمه جدا وانا اتشرفت بمعرفتك
http://www.bondokatractivo.com
PrincPeSsa
Moderadora
Moderadora
PrincPeSsa

Number of posts : 358
تاريخ الاشتراك : 31/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا"   كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالجمعة فبراير 06, 2009 1:22 pm

بجججججججججججججججد مش عارفه اقوووول ايه من الكلام الصادق والحلو ده خلتوووونى ادمع ونا دمعتى قريييبه ههههههههههههههه ميرسى اوووى يا مونه انك ادتينى الفرصه انا كمااان انى اشكر مديررررنا المبجل بندق ع المنتدى الحلو ده وبجد الف الف سلامه عليك وارجع بقى بسرعه عشان المنتدى من غيرك ولا حاااجه وكماااان انا بجد بشكر رورو اجدع مدييرره عرفتها لانها بجد بتتعب اووووووى فالمنتدى و ميررررررررررررررررررررررسى اووووووووووووووووى ليكى ع الكلام الحلو اللى بتقوليه عليه (ده كتيررررر والله) ونتى بجد عسوووله ويلا بقى عايزهاشوووووووفك بسرررعه
Bondok
El Gefe
El Gefe
Bondok

Number of posts : 950
تاريخ الاشتراك : 26/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا"   كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالجمعة فبراير 06, 2009 9:50 pm

انا بجد مش عارف اقول ايه عل الكلام ده بس انا مش قادر اطول فى الكتابه بس انا لسانى عاجز عن الشكر

ومعلش اعزورونى انى مش هقدر اكتب كتير لانى مش قادر وانتظرونى قربيا
https://bondokatractivo.yoo7.com
PrincPeSsa
Moderadora
Moderadora
PrincPeSsa

Number of posts : 358
تاريخ الاشتراك : 31/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا"   كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالجمعة فبراير 06, 2009 10:16 pm

واااااااااااااااااااااااااااااااااو بندق اخيراااااااااااااااا الف سلامه عليك وربنا يشفيك ان شاء الله و متتعبش نفسك انت بس وان شاء الله ترجع بالسلامه..........bondok...........coming soooooooooonهههههههههههههه
MeMa
Moderador
Moderador
MeMa

Number of posts : 713
تاريخ الاشتراك : 12/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا"   كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا" I_icon_minitimeالسبت فبراير 07, 2009 4:42 pm

ميرسى اوووووووووووووى يا رانيا مش عارفه اقولك ايه انا مبسوطه انه عجبكم بس دى اقل حاجه ليكم
و ميرسى ليك يا بندق على الرد بس انا زعلت انك تعبت نفسك و رديت يا سيدى لما تخف هو الموضوع هيطير يعنى هههههههههههههههههههههههههه بس بجد ربنا يكرمك و يشفيك ان شاء الله و منتظرينك يلا بئه انجز و مترهقش نفسك .......عشان رورو و لا ايه ههههههههههههه Wink

و على راى شيماء bondok coming soon ههههههههههههه

شكرا لردكم كلكم بجد و ربنا يديم المحبه ما بينا كلنا قولوا امين

كلمه شكر لمدير و مديرة المنتدى " مصطفى و رانيا"
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تذكروا العظيم مصطفى محمود
» الحب ليس كلمه
» بريدج وتيري .. أحدث حلقات مسلسل "الأخوة الاعداء"
» المسلسل العربى "رأفت الهجان" الجزء الثالث كـــامل 14 حلقه
» مقوله الرسول صلى الله عليه و سلم:"يأتى زمان على امتى يحبون خمس و ينسون خمس"